Tweedaags P&O Event 2019

Op 31 oktober en 1 november vindt weer het jaarlijkse 'P&O Event' plaats. Dit jaar staan de twee dagen vol inspiratie en interactie in het teken van ons jaarthema 'Werkgeven in een disruptieve omgeving'. En we stellen de vraag: 'Hoe blijft HR van meerwaarde voor jouw organisatie?'

Header_PenO_Event_2019_580px



Wat betekenen disrupties voor jouw organisatie en welke concrete stappen kun je zetten om echte innovaties te realiseren? Hoe blijven de organisatie en haar personeel wendbaar? En wat kun jij daar als HR-manager aan bijdragen?

Hoe handel jij als HR-professional?
Er staan ons enorme veranderingen te wachten, aangejaagd door de nationale ambities in het kader van de Energietransitie en het Klimaatakkoord. Bestaande businessmodellen - die decennia lang de positie van onze bedrijven bepaalden - raken uitgewerkt. Organisaties moeten zich dus voorbereiden op een onzekere toekomst en willen natuurlijk zoveel mogelijk opties openhouden.

Wat betekenen disrupties voor jouw organisatie en welke concrete stappen kun je zetten om echte innovaties te realiseren? Waar vinden we gekwalificeerde medewerkers om de organisatie toekomstbestendig te houden? Hoe blijven de organisatie en haar personeel wendbaar? En wat kun jij daar als HR-manager aan bijdragen? Deze thema's lopen als een rode draad door het programma van dit tweedaagse P&O Event.

We want you!
We hebben jouw strategische visie en praktische vaardigheden nodig om een oplossing te vinden voor een complexe en uitdagende casus. In het landschap dat het toneel vormt van ons event - langs de oevers van de Waal - vond een disruptie plaats die niemand voor mogelijk hield: een boerderij werd in z'n geheel verplaatst. Toonaangevende experts, adviseurs en trainers zullen je deze dagen in verschillende werkvormen confronteren, inspireren en begeleiden om oplossingen te kunnen vinden voor de uitdagingen van de toekomst.

We trekken samen op
Samen gaan we kijken of we een antwoord kunnen vinden op prangende vragen, zoals:

  • Hoe krijg ik onze mensen mee in al die veranderingen en met al die onzekerheden?
  • Hoe krijg je de oudere medewerkers enthousiast om hieraan deel te nemen? Kan iemand zich nog wel de luxe permitteren om zijn tijd "uit te zitten"?
  • Waar vind ik innovatieve medewerkers om het bedrijf toekomstbestendig te houden, maar ook om bestaande concurrenten en nieuwe spelers op de markt voor te blijven?

Toonaangevende experts, adviseurs en trainers zullen je deze dagen in verschillende werkvormen confronteren, inspireren en begeleiden om oplossingen te kunnen vinden voor de uitdagingen van de toekomst. Onderaan deze pagina vindt u hun namen en foto's.

DATA EN LOCATIE

Het P&O Event vindt plaats op donderdagmiddag 31 oktober (vanaf 13.00 uur) en op 1 november (van 09.00 tot 16.00 uur) bij:

Hotel Van der Valk Nijmegen-Lent
Hertog Eduardplein 4
6663 AN  Nijmegen (Noord)

Het hotel ligt direct naast Station Lent en de parkeerplaats grenst aan de snelweg A325; het is gemakkelijk te bereiken, ook met het openbaar vervoer.

Plan je route (website Van der Valk)

Je komt toch ook?
De kosten voor deelname aan dit tweedaagse event, inclusief diner, ontbijt, lunch en overnachting, bedragen slechts 475 euro (exclusief btw) per persoon.

Kun je écht maar één dag, of wil je niet blijven overnachten, dan bieden we je de volgende mogelijkheden:

  • uitsluitend deelname aan het donderdagmiddagprogramma: 125 euro (exclusief btw)
  • uitsluitend deelname aan het vrijdagprogramma, inclusief lunch: 225 euro (exclusief btw)
  • deelname aan het totale programma, maar zonder overnachting: 350 euro (exclusief btw)

Je mist dan wel wat; het programma van dit P&O Event loopt over twee dagen en vormt één geheel.

AANMELDEN

Wil je zo vriendelijk zijn om voor jouw aanmelding gebruik te maken van het aanmeldingsformulier? Je opent dit formulier met behulp van de knop 'AANMELDEN', hieronder.

Datum en tijdstip:
2019-10-31T13:00:00 2019-11-01T16:00:00
Locatie:
Hotel Van der Valk
Adres:
Hertog Eduardplein 4 6663 AN Lent (voor routeplanner: Nijmegen)
Aanmeldperiode:
2019-07-11T17:00:00 2019-10-30T12:00:00

Voorzieningen

4) Deelname aan het vrijdagprogramma, inclusief lunch: 225 euro (exclusief btw)
3) Deelname aan het donderdagmiddagprogramma: 125 euro (exclusief btw)
2) Deelname aan het totale programma, zonder overnachting: 350 euro (exclusief btw)
1) Deelname aan het tweedaagse event (all-in): 475 euro (exclusief btw)

Let op!
Nadat u op de knop 'aanmelden' heeft gedrukt kan het even duren voordat de bevestiging hiervan bovenin uw scherm verschijnt.

Een prachtig uitzicht op een disruptieve omgeving
Hotel Van der Valk Nijmegen-Lent is in 2017 uitgeroepen tot beste hotel van Nederland, tot beste vergaderlocatie van de regio Oost-Nederland en het is bovendien een van de meest duurzame hotels in Nederland, bekroond met de certificaten BREEAM Excellent en Green Globe.

Het hotel biedt een prachtig uitzicht op de Spiegelwaal, een recentelijk gecreëerde uitbreiding van de rivier de Waal. Deze moest er komen vanwege de dreigende overstromingen van het gebied. De Spiegelwaal en het eiland bij Lent zijn ontstaan vanuit disruptie; er waren vele protesten doordat kostbare natuur en tientallen huizen op de dijken moesten wijken voor het project 'Ruimte voor de Rivier'. Maar de stad Nijmegen en het dorp Lent hebben er een prachtig recreatiegebied voor teruggekregen, waaraan heel veel inwoners plezier beleven.

Fotobalk - 5 sprekers


De sprekers die hun ervaringen met ons delen (v.l.n.r.):

  • Joos Jacobs, verbinder en begeleider voor verandering en leiderschap bij Pentascope
  • Jan Buitendijk, learning development business partner bij AstraZeneca
  • Robert Lodiers, eigenaar van 'Lodiers & Partners'
  • Henri de Groot, hoogleraar aan de VU Regionaal Economische Dynamiek, kroonlid van de SER, lid van de Commissie Energie en Werkgelegenheid en de Commissie Europa
  • Eef Nibbelink, conceptontwikkelaar, coach en procesbegeleider bij Pentascope

Meer informatie?
Heb je vragen over het P&O Event 2019, neem dan contact op met Marco Sassen (Beleidsmedewerker) of Marinika Knoef (Programmamanager 'Future Fit').

Wij hopen je op 31 oktober en 1 november te mogen begroeten!